Search

נתניהו הזמין את גנץ לתדרוך על המצב הביטחוני בישראל - גלובס

נתניהו הזמין את גנץ לתדרוך על המצב הביטחוני בישראל - גלובס

רה"מ בנימין נתניהו הזמין את ח"כ בני גנץ לתדרוך ביטחוני על האירועים האחרונים על ידי המזכיר הצבאי אבי בלוט וראש המל"ל בן שבת. התדרוך התקיים היום בצהריים ונכחו בו רק בן שבת ובלוט, ללא נתניהו עצמו.

החוק בישראל מחייב תדרוך תקופתי בין ראש הממשלה ליו"ר האופוזיציה, אך יצויין שבכנסת ה-21 לא הורכבה קואליציה וכך גנץ אינו בתפקיד יו"ר האופוזיציה. עם זאת החליט ראש הממשלה, הממלא גם את תפקיד שר הביטחון, לעדכן את יו"ר המפלגה הגדולה (במקביל לליכוד) על התפחויות בטחוניות.

ביממה האחרונה מתפרסם מידע על תקיפה בלבנון, אשר ארעה במקביל למתקפה הישראלית על גורמי אל-קודס איראניים באיזור דרום מזרחית לדמשק. נשיא לבנון מישל עאון התייחס היום להתפוצצות מל"טים באזור הדאחייה מדרום לבירות, שטח הנחשב למעוז של החיזבאללה ואמר שמדובר במתקפה ישראלית "כמוה כהכרזת מלחמה". לדברי אעון "ללבנון יש את הזכות להגן על ריבונותה לאחר התקיפות הישראליות".

במקביל להתרחשויות אלה, מופנית אצבע מאשימה כלפי ישראל כי היא פועלת נגד איראן גם בתוך שטח עיראק וראש הממשלה נתניהו אף רמז על כך בראיון שנתן לערוץ 9 לפני כמה ימים. עם האירועים הבטחוניים החמורים במתקפות ישראליות נגד יעדים איראניים, גם הגזרה מול החמאס בעזה מתחממת והן ביו"ש, עם עליית המתקפות ופיגועי הטרור נגד ישראלים.

בשעות הבוקר התקיימה ישיבת קבינט, כשבועיים אחר הפעם האחרונה שהתקיימה ישיבת קבינט.

עם התדרוך הביטחוני לגנץ, ולאור העובדה שהתחממות הגזרות השונות מתרחשת כ-3 שבועות לפני הבחירות, עולות גם הספוקלציות באשר לשיתוף פעולה בהקמת הממשלה הבאה בין גנץ לנתניהו. גנץ הצהיר מספר רב של פעמים שלא יסכים לשבת עם נתניהו בשל האפשרות כי יוגש כתב אישום נגד ראש הממשלה. ח"כ דוד ביטן, מטעם הליכוד, התבטא מספר פעמים באשר לאפשרות להביא לפיצול כחול לבן, כך שחוסן לישראל תוכל להצטרף לממשלה הבאה.

עקבו אחרינו ברשתות

Let's block ads! (Why?)



2019-08-26 14:28:26Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiOWh0dHBzOi8vd3d3Lmdsb2Jlcy5jby5pbC9uZXdzL2FydGljbGUuYXNweD9kaWQ9MTAwMTI5ODUwNNIBAA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "נתניהו הזמין את גנץ לתדרוך על המצב הביטחוני בישראל - גלובס"

Post a Comment

Powered by Blogger.