Search

חיזבאללה: הפלנו שני מל"טים ישראליים בבירות שבלבנון - וואלה!

חיזבאללה: הפלנו שני מל"טים ישראליים בבירות שבלבנון - וואלה!

בכיר בחיזבאללה אמר היום (ראשון) כי שני מל"טים ישראליים נפלו במעוז הארגון שבדרום ביירות, בירת לבנון. תושבי המעוז, המגובה על ידי איראן, העידו כי שמעו פיצוץ גדול שלאחריו פרצה שריפה. הם אמרו כי אופי הפיצוץ בשכונת מועוואד לא היה ברור מייד, וייתכן כי נגרם על ידי מל"ט ישראלי שנפל בסוריה, בו תקף חיל האוויר אמש.

זמן קצר לאחר מכן, אישר הגורם בחיזבאללה כי מדובר במל"ט ישראלי שהתרסק ואחד נוסף שהתפוצץ באוויר בשטחה של ביירות. סוכנות הידיעות אי-פי מסרה כי צה"ל סירב להתייחס "לדיווחים זרים".

אמש תקף חיל האוויר מטרות איראניות ליד דמשק שבסוריה. בהודעת דובר צה"ל נמסר כי "התקיפה בוצעה נגד פעילי כוח קודס האיראני ומיליציות שיעיות שעסקו בימים האחרונים בקידום פיגוע נגד מטרות ישראליות משטח סוריה. מתווה הפיגוע שסוכל כלל בתכנון שיגור מספר רחפנים חמושים נגד מטרות ישראליות". בטלוויזיה הממלכתית הסורית נמסר כי ההגנה האווירית של המדינה הגיבה ליעדים "עוינים" מעל דמשק והפילה טילים נכנסים לפני שהגיעו ליעדיהם.

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהגיע לקריה לביצוע הערכות ביטחוניות, אמר בתגובה כי "במאמץ מבצעי גדול, סיכלנו תקיפה נגד ישראל של כוח קודס האיראני ומליציות שיעיות. אני חוזר ואומר: לאיראן אין חסינות בשום מקום. כוחותינו פועלים בכל גזרה נגד התוקפנות האיראנית. הקם להורגך השכם להורגו. הנחיתי להיערך לכל תרחיש. נמשיך לפעול נגד איראן ושלוחותיה בנחישות ובאחריות למען ביטחון ישראל".

בתחילת החודש כלי תקשורת רשמיים בסוריה דיווחו כי ישראל תקפה במחוז קוניטרה. בסוכנות הידיעות סאנ"א, נגרם נזק בתקיפה בתל בריקה שבמערב המחוז הגובל ברמת הגולן. צה"ל סירב להתייחס לדיווחים, שמגיעים ברקע שורת דיווחים מהעת האחרונה על תקיפות של ישראל מעבר לגבול במטרה למנוע התבססות של איראן וחיזבאללה.

Let's block ads! (Why?)



2019-08-25 01:52:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMzMDg3OTXSAQA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "חיזבאללה: הפלנו שני מל"טים ישראליים בבירות שבלבנון - וואלה!"

Post a Comment

Powered by Blogger.