Search

דריסת הילד בת"א: הנהג חשוד בהריגה ובסחר בסמים - וואלה!

דריסת הילד בת"א: הנהג חשוד בהריגה ובסחר בסמים - וואלה!

דריסת הילד ביום כיפור בת"א - כל הכותרות

  • מעצרו של אמיר אבו לאבן, החשוד שפגע בילד איתי מרגי, הוארך עד יום חמישי
  • המשטרה מייחסת לו עבירות של הריגה, ייבוא וייצוא אספקת סמים וסיכון חיי אדם
  • במשטרה טוענים: הוא עסק בהפצת סמים, ושרידי סם נמצאו בדמו
  • פרקליטת החשוד: "הוא לא מעכל את האירוע"
  • עורך הדין שמייצג את משפחתו של מרגי: "לא צריכים את ההתנצלות שלו"

בית משפט השלום בתל אביב הורה היום (ראשון) על הארכת מעצרו של אמיר אבו לאבן, הנהג שפגע על פי החשד באיתי מרגי בן ה-8 בתל אביב ביום הכיפורים האחרון, עד ליום חמישי. במשטרה מייחסים לו עבירות של הריגה, ייבוא וייצוא אספקת סמים וסיכון חיי אדם.

לדברי הטוען המשטרתי בדיון, נערכה לנהג בדיקת סמים ונמצאו בה שרידים של סם, אך עדיין לא ידוע מאיזה סוג. עוד נטען כי על פי החשד, כשעתיים לפני האירוע הוא עסק בהפצת סמים. לדבריו, במשטרה נחקרו שתי לקוחות שרכשו ממנו סמים, ויש עוד ארבעה לקוחות שלו שטרם חקרנו. עוד הוסיף הטוען המשטרתי כי החשוד הלך לצד הדרך והשליך סמים ושני מכשירים סלולריים, כאשר על הסמים נמצאו טביעות אצבעו של החשוד.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשמונה ימים, אך בית המשפט הורה על הארכת מעצרו עד ליום חמישי, כאמור. עו"ד סרין עיסא, המייצגת את החשוד, מסרה כי מרשה נתון "בסיטואציה קשה ולא מעכל את האירוע", הסבירה כי כעת הם ממתינים שהמשטרה תסיים את החקירה.

עו"ד חי הבר, המייצג את משפחת הילד, אמר כי הוא "כאן מטעם מהפשחה כדי לוודא שימוצה הדין" עם הנהג החשוד. "מה היה לו לחפש שם ביום כיפור במהירות מופרזת? שלא יתנצל בפני המשפחה. לא צריכים את ההתנצלות שלו. ההורים ידאגו שימוצה הדין איתו".

מאות בני אדם הגיעו ביום חמישי לבית העלמין ירקון בתל אביב, שבו הובא מרגי למנוחות, כדי לחלוק לו כבוד אחרון. במהלך ההלוויה, ספדו לו בקצרה מנהלת בית הספר וחברת המשפחה. הזמרת יסמין לוי, גם היא חברת המשפחה, ביצעה את השיר "צל עץ תמר ואור ירח", שאיתי אהב לשמוע.

Let's block ads! (Why?)



2019-10-13 08:00:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMzMTc3OTPSAQA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "דריסת הילד בת"א: הנהג חשוד בהריגה ובסחר בסמים - וואלה!"

Post a Comment

Powered by Blogger.