Search

האב שנפצע בפיגוע בדולב שחזר: "ירדנו למעין - והכול נהיה - וואלה!

האב שנפצע בפיגוע בדולב שחזר: "ירדנו למעין - והכול נהיה - וואלה!

האב שנפצע בפיגוע בדולב שחזר: "ירדנו למעין - והכול נהיה שחור"
באדיבות המשפחה

ממיטתו בבית החולים, שחזר היום (שישי) איתן שנרב שנפצע באורח בינוני בפיגוע, את הרגעים לאחר פיצוץ מטען החבלה שבו נפצעו הוא ובנו ונרצחה ביתו רינה. "הכול היה שחור ואני שומע את דביר צועק לי ואני צועק לרינה, אבל הסתכלתי למטה וראיתי אותה לא בחיים", תיאר שנרב. בפיגוע שאירע הבוקר, הופעל מרחוק מטען חבלה מאולתר שהושם ליד המעיין אליו הגיעו בני המשפחה. "אני חושב שרינה הצילה את כולנו בכך שהיא לקחה על עצמה את הכול", אמר האב. הלווייתה של רינה שנרב נערכה היום בבית העלמין החדש בלוד.

בנו של איתן דביר, אושפז עמו בבית החוילם הדסה עין כרם, במצב קשה. "מקווה לרפואה שלמה לבן שלי, אני מרגיש בסדר", אמר האב. המחבלים האחראיים לפיגוע עוד לא נתפסו וצה"ל מבצע חיפושים נרחבים אחריהם.

הפיגוע במעין - כל העדכונים
המחבלים הטמינו את המטען - והפעילו אותו ממרחק
רינה יצאה לטיול עם אביה ואחיה במעין - ונרצחה בפיגוע

איתן תיאר את השתלשלות האירועים הבוקר, "אני זוכר שניסינו להכנס למעין דני. התקשרו למוקד ואמרו שאפשר להכנס. חנינו בחניון למעלה. התחלנו לרדת למטה, וקרוב למעיין היה מטען צד". לאחר פיצוץ המטען כשהוא ראה שרינה איננה בחיים, התחיל איתן שהוא חובש במקצועו לטפל בבנו, "עשיתי לו חוסם עורקים עם הציצית", אמר. "בהתחלה רציתי לחשוב שזה חלום, אבל כשראיתי את רינה הבנתי שצריך לעשות משהו. דביר אמר לי, 'קודם כל נהיה חזקים'. אנחנו נשמור על תורת ישראל וארץ ישראל וביחד נתקדם הלאה. נתתי לרינה נשיקה ואמרתי לה שנדאג שנהיה חזקים".

כשבנו אמר לו שהוא מתחיל לאבד הכרה, הבין איתן שהם תלויים בכוחות ההצלה שיגיעו אליהם. "די ידענו את המצב, וקיווינו שאנשי ההצלה יגיעו בזמן. זה הזמן להגיד תודה לכל מי שעזר לנו", אמר שנרב. הוא סיפר כי הוא רצה לטייל במעין, שבו נרצח דני גונן בפיגוע ב-2015, כדי לחזק את הקשר עם ילדיו. "תמיד אנחנו לוקחים את הקטנים, אבל היום אמרתי שניקח את הגדולים".

האב הדגיש כי צה"ל אישר את הטיול במקום. "איפה שיש סכנה, אני לא נכנס", אמר. "אני לא ראיתי את המטען. הגיעו הרבה אנשים מהצבא ומהגרעין. הם עזרו לי. היה לי מוזר שב-10:00 בבוקר לא היה שם אף אחד".

מוקדם יותר נקברה רינה בבית העלמין בלוד, בהשתתפות מאות בני משפחה וחברים. האב נשא דברים בטלפון שהוצמד לרמקול ואמר כי "בשום פנים ואופן אנחנו לא מתייאשים. נתחזק בתורת ישראל, בארץ ישראל ובעם ישראל. זו השלישיה שלנו, ואני חושב שגם רינה האמינה בזה". עוד אמר האב כי "אני חושב שהתשובה שלנו לרוצחים זה שאנחנו כאן ונהיה חזקים. נכון, זה כואב, אבל אנחנו מתפללים שלא יהיו יותר דברים כאלה כי אנחנו בעזרת השם ננצח. דביר, כמה שניות אחרי הפיגוע הסתכלנו אחד על השני ואמרנו שנצא מחוזקים. דביר תוך כדי שהגיעו החובשים הציע שנוריד את הנעליים כדי שלחובשים לא יהיה קשה. זו התשובה שלנו לרוצחים, אנחנו כאן ונהיה חזקים".

כמו כן שוחח האב עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי יש להתחזק מהפיגוע. "רינה היא הרוגת מלכות של עם ישראל", אמר האב לראש הממשלה שהשיב: "נכון. מאחל לך שתמצא את הכוחות לחיות כפי שעשית עד כה. אתה משקף את היסודות של העם שלנו". האב הוסיף בשיחתו עם ראש הממשלה, כי הוא מעוניין שבהלווית בתו ישתתפו רק אנשים שרוצים לחזק את המשפחה ויש להתחזק באהבת ישראל ובתורה.

Let's block ads! (Why?)



2019-08-23 14:36:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMzMDg2NDPSAQA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "האב שנפצע בפיגוע בדולב שחזר: "ירדנו למעין - והכול נהיה - וואלה!"

Post a Comment

Powered by Blogger.